Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Article

 DilaDellila • 14 years ago • 98,044 viewed


cerita pengantin baru
Sepasang pengantin baru mengalami gangguan kesihatan. Setelah diperiksa dengan teliti, doktor memberitahu perkara itu disebabkan oleh hubungan seks yang terlalu kerap. "Untuk sementara waktu ini, anda berdua dinasihatkan supaya menghadkan kegiatan seks. Sebaiknya dua kali saja seminggu sahaja. Untuk memudahkan mengingat, saya sarankan untuk melakukan hubungan ini hanya pada hari yang bermula dengan huruf S, iaitu Selasa dan Sabtu," saran doktor. Akan tetapi pada malam ketiga berpuasa dari membuat hubungan itu, si suami tidak dapat lagi menahan nafsunya lalu mencumbui isterinya yang sedang tidur sehingga isterinya terjaga. "Hari ini hari apa bang?" tanya si isteri. "Sumaat"

Isteriku Liza...
"Abang ni, pakai tu elok-elok la sikit," kata Liza lembut sambil membetulkan pakaian Usin. Usin tersenyum memandang isterinya."Cantik isteri abang hari ni,"

Usin mencubit pipi Liza lembut. "Ayah, ayah, cepat la yah," Farah dan Adi meluru masuk ke bilik kerana dah tak sabar-sabar nak bertolak pulang ke kampung.

"Yelah, yelah, ayah dah siap ni." Liza hanya tersenyum melihat suaminya itu melayan karenah anak-anak mereka yang comel dan manja. "Abang, dah lama kita tak

balik kampung macam ni, ye?" "Iyelah, maklumlah abang ni sibuk dengan urusan perniagaan. Baru kali ni abang ada peluang untuk cuti panjang." Usin berkata

kepada isterinya tercinta.Perjalanan daripada KL ke Tangkak mengambil masa lebih kurang empat jam. Farah

dan Adi dah pun terlelap kat kerusi belakang. Begitu juga dengan isterinya, Liza. "Tak sabar rasanya nak tiba kat kampung," Usin berkata dalam hati.Sedikit demi sedikit Usin menekan minyak keretanya. Semakin lama keretanya

semakin laju dan Usin semakin seronok. Usin dah tak sabar untuk segera sampai ke kampungnya. Pedal minyak ditekannya lagi dan Honda Civicnya mula memecut.Usin

cilok kiri, cilok kanan. Habis semua kenderaan dipotongnya. Bangga betul Usin masa tu. Terlupa dia sekejap pada anak dan isterinya yang sedang tidur.

"Eh abang, kenapa bawa laju sangat ni?" tiba-tiba Liza terjaga dari tidurnya."Tak ada apa la sayang, rileks... cepat sikit kita sampai kampung nanti." "Sabar bang, sabar. Biar lambat tak apa... .jangan laju sangat bang,20 Liza takut." Liza cuba memujuk Usin supaya memperlahankan kenderaannya. "Rileks Liza?tak ada apa-apa," Usin terus memotong bas ekspres di depannya tanpa was-was."Haaa..kan, tengok. Tak ada apa-apa kan?" kata Usin setelah berjaya memotong bas

ekspres tadi. "Sudah la tu bang." "Ha... tu ada satu lagi bas ekspres. Liza tengok abang motong dia aaa... ." Usin terus masuk gear 3, pedal minyak ditekannya hingga jejak ke lantai.Usin terus membelok ke kanan untuk memotong dan ... .di depannya tersergam sebuah

lori balak yang besar dan gagah dan... .. BANG!!



"Usin... .bangun Sin," sayup-sayup terdengar suara emaknya. Usin membuka matanya. Dia terlihat emaknya di situ. "Mana Liza mak? Macammana dengan Liza mak? Farah, Adi... .mana anak-anak saya mak?" Bertubi-tubi Usin menyoal emaknya. Usin tak dapat menahan kesedihannya lagi. Usin menangis semahu-mahunya di depan emaknya.Emaknya memandang Usin tepat-tepat. "Macamana dengan isteri Usin mak, Liza?" Usin masih terus menangis.

PANGGG!!


Kepala Usin yang botak itu ditampar oleh emaknya dengan tiba-tiba. Usin terdiam.Kenapa emaknya buat dia macam tu? "Banyak la engkau punya isteri! Keja pun

pemalas ada hati nak berbini. Tu la, tidur lagi senja-senja macam ni! Dah! Bangun pegi sembahyang!" emaknya terus merungut sambil berlalu keluar... .

... Dan Usin tersengih keseorangan. Rasa macam nak masuk dalam tin biskut! Malu beb!! Tak pandai beraksi Seorang lelai tiba² berteriak kepada isterinya sambil berlari meninggalkan rumah di tengah malam,"Awak ni tak pandai beraksi di atas katil!!" Esok paginya, lelaki tersebut memutuskan untuk meminta maaf dengan isterinya dan balik semula kerumah. Setelah beberapa kali cuba menelifon isterinya, telefon tetap tidak diangkat... Seketika kemudian barula ada jawapan.. dan isterinya menjawab dengan nafas tersekat²."Kenapa lambat jawab dan kenapa dengan bernafas tersekat2... awak berlari?""Saya dari dalam bilik."Dah tengahari macam ni pun masih tidur?" tanya suaminya. "Tak... Sedang cuba pendapat dari orang kedua... "

berbulan madu
Seorang gadis kampung yang baru bernikah diajar supaya selalu membahagiakan suami. Pada suatu pagi, ketika mereka sedang berbulan madu, gadis muda itu bangun dari tempat tidur setelah selesai membuat hubungan dengan suaminya, tiba² melepaskan bunyi kentut yang sangat kuat. Dia melihat suaminya dan berkata,"Maaf ya, lubang depan terlalu gembira sehingga lubang belakang ikut bersiul"

lubang
Seorang lelaki menemui doktor. Dia menghadapi suatu masalah yang sangat pribadi, alat kelaminnya mempunyai beberapa lubang."Doktor, saya sangat malu... Kalau saya buang air kecil, air keluar dari lubang-lubang itu danterpercik kemana mana. Baju saya selalu basah... Dan yang lebih memalukan lagi.. kalau saya buang air kecil di tandas awam, maka ianya akan membasahi orang di kiri kanan saya.Tolonglah, doktor, apa yang harus saya lakukan?"Doktor berfikir sejenak "Saya akan memberikan sepucuk surat untuk anda berikan kepada abang saya."Doktor, apakah dia seorang ahli bedah yang baik?" tanya lelaki."Bukan! Dia seorang ahli muzik. Dia mahir dalam memainkan alat musik serunai.saya akan meminta pertolongannya agar dia mengajar anda cara-cara mengawal lubang semasa bermain serunai!."

Malam pertama
Sepasang pengantin baru yang kebingungan untuk melakukan hubungan seks pada malam pertama mereka."Apakah u tahu apa yang harus kita lakukan" tanya isteri."Ntah.. i pun tidak tahu sayang" jawab suami."Tapi i ada idea, mari kita ke bar yang banyak Pelaut. Semua orang tahu bahawa pelaut ahli dalam hal seks. Mari kita minta salah seorang pelaut mengajar kita".Dipendekkan cerita mereka pergi ke bar dan bertemu dengan seorang pelaut yang bersedia memberikan "pelajaran"."Baiklah, mari kita ke bilik di atas untuk belajar apa yang harus u all lakukan" jawab pelaut dengan senang hati.Di dalam bilik, pelaut melukis sebuah bulatan dilantai dan berkata pada si suami"Kamu harus berdiri dalam bulatan ini dan tidak boleh keluar walau apapun yang terjadi"Lalu, pelaut pun meniduri isteri lelaki tersebut. Setelah selesai, dia mendapati si suami sedang ketawa dan tersengih-sengih sendiri di dalam bulatan."Hey, kenapa kau ketawa?" tanya pelaut."Aku sudah keluar bulatan ni sebanyak 4 kali, tapi kau tidak memperhatikannya... "

tongkat ali
Pada suatu pagi, seorang isteri dengan lembut telah bertanya kepada suaminya," Abang nak makan apa pagi, ni? Saya buatkan nasi lemak..'nak? Atau abang nak nasi goreng ke atau roti canai ke? Atau saya buatkan roti telur nak?". Suaminya pun berkata," Tak payahlah. Abang tak ada selera langsung nak makan. Ini semua Tongkat Ali punya pasal". Sampai ke tengahari, isterinya pun bertanya lagi," Abang nak makan apa tengahari ni? Saya masakkan abang kari daging ... nak? Atau abang nak makan ikan ke atau ayam ke? Saya boleh masakkan sambal atau sup atau sweet sour". Suaminya berkata lagi," Tak payahlah. Abang masih tak ada selera nak makan. Ini semua Tongkat Ali punya pasal". Sampai ke malam, isterinya pun bertanya lagi," Abang nak makan apa malam ni? Saya masakkan abang ayam goreng ... nak? Atau abang nak makan fish & chips ke atau burger ke? Atau abang nak hot-dog?. Suaminya berkata lagi," Tak payahlah. Abang masih tak ada selera nak makan. Ini semua Tongkat Ali punya pasal". Lalu isterinya pun berkata," Kalau begitu, boleh tak abang tolong bangun dari atas saya sekejap, saya dah tak larat lagi nie. Abang tau tak dari pagi sampai nak pagi semula, abang tak bangun-bangun langsung. Saya nak pergi makan kerana dah lapar sangat ni!!!!" Abang tu kenyang memanjang je.. asyik-asyik tongkat ali punya pukulan. Habis tu saya nie dok menongkat abang je,mana tahan.. 24jam beb.

impian seorang
gadis Sebaik sahaja anda baring, anda mula merasakan otot-otot anda mula menegang. Anda cuba mengelak dengan cuba memberi alasan, tetapi dia enggan menerimaalasan anda bahkan semakin merapati anda. Dia bertanyakan adakah anda takut. Tetapi anda dengan berani menggelengkan kepala. Jari- jemarinya mula meneroka untuk mencari apa yang dihajati. Dan kali pertama jarinya menyentuh tempat yang betul. Semakin dalam dia menusuk semakin kuat anda mengerang. Tetapi dia masih dengan sikapnya dan melakukannya dengan selembut yang boleh sebagaimana yang telah dia janjikan. Dia merenung jauh ke dalam mata anda dan mahu anda percayakannya. Ini bukanlah kali pertama bagi dirinya. Dia terus tersenyum dan anda mamberi lebih ruang masuk kepadanya. Anda mula merayu agar dia mempercepatkannya. Tetapi dia masih lagi melakukannya dengan perlahan agar anda merasakan kesakitan yang paling minimum. Semakin dalam tusukkannya semakin anda merasakan tisu-tisu anda koyak. Kesakitan makin terasa diikuti dengan sedikit darah mengalir. Dia merenung kepada anda dan bertanyakan adakah ianya menyakitkan?. Mata anda digenangi deagan airmata tetapi anda menggelengkan kepala dan mahu dia terus melakukannya. Dia meneruskan dengan apa yang patut dilakukan. Terus keluar masuk. Tetapi anda sudah mula merasa kebas dan tidak lagi merasakan apa-apa. Beberapa ketika kemudian anda merasakan sesuatu memancut dan dia mengeluarkannya dari anda. Anda terbaring dengan wajah yang pucat. Dia menghamparkan sekuntum senyuman kepada anda dan mengatakan anda adalah antara yang terdegil tetapi telah memberinya banyak pengalaman. Anda hanya tersenyum tawar dan juga inilah pengalaman pertama anda. Dengan senyuman yang tawar andapun mengucapkan terima kasih kepada doktor, kerana mencabut gigi anda.

hehehehhehehehehe... ... ... ... ... ... ..padan muka... ... ..kasi suspen

kekasih
Nasir mempunyai tiga orang kekasih yang semuanya menarik hatinya. Untuk memilih salah satu sahaja sebagai calon istrinya... Nasir menguji mereka dengan cara memberi wang 1 juta dan melihat apa yg mereka lakukan.Kekasih pertama menghabiskan Wangnya untuk beli pakaian berjenama, make-up, dan ke salon mempercantik diri."I lakukan semua ini supaya sentiasa kelihatan cantik dimata U dan kerana I Luv U," katanya kepada Nasir.Kekasihnya yang kedua menghabiskan wangnya dengan membeli CD, peralatan golf, dan stereo terbaru, kemudian diberikannya kepada Nasir sebagai hadiah."I ingin memberi U hadiah istimewa ini kerana I Luv U"Kekasih ketiga pula melaburkan wangnya dengan cara membeli saham. Ketika mendapat untung,dia kembalikan yang setengah juta kepada Nasir dan melaburkan bakinya di bursa saham."I laburkan bakinya untuk masa depan kita kerana I Luv U."Nasir berfikir hampir 6 bulan dan menilai cara ketiga2 kekasihnya berbelanja wang tersebut... dan akhirnya nasir mengambil keputusan untuk mengahwini kekasihnya yang mempunyai punggung paling besar.

Pengalaman Pertama
Malam itu bulan mengambang penuh Sejuk dan sunyi Seolah-olah merestui apa yang akan ku lakukan. Namun jantungku berdebar kencang. Aku tidak tahu bagaimana hendak memulakannya. Sejak awal malam lagi aku sudah mula risau. Pengalaman yang ada cuma dari cerita orang saja. Dialah yang pertama bagiku. Malam sudah hampir subuh. Aku masih terpaku lagi. Dapat kurasa kehangatan badannya di sisiku. Orang lain semua masih tidur. Kata orang inilah masa yang paling sesuai. Sebelum subuh, Sebelum matahari terbit. Ahhhhhhhhh!! Aku lelaki Aku mesti boleh melakukannya. Mesti mesti mesti. Ku beranikan diri. Ku pandang saja. Dia diam saja. Ku renung matanya. Dia masih diam. Aku tahu diamenunggu aku. Akulah yang mesti melakukan. Mesti mesti mesti. Denyutan jantungku bertambah kencang. Kuberanikan diri lagi. Ku pegang kepalanya. Dia masih diam. Perlahan, ku raba belakangnya. Oh! Dia bergerak. Mungkin geli. Denyutan jantungku tidak terkira lagi. Ku pandang punggungnya yang bulat. besar? terlintas di fikiranku, gatal di hatiku makin menjadi. ku pegang punggungnya yang pejal. ku dengar deru nafasnya ,jantungku hampir meletup kurasa geramku tidak tertahan lagi. kini aku sudah nekad. ku pegang susunya. ohhhh! Alangkah lembutnya. alangkah halus kulitnya. ku ramas perlahan. dia menoleh!!. Hampir pengsan ku rasa. Namun aku tahu aku sudah bersedia. Dia tahu aku akan?.. Aku terus duduk. Aku sudah tidak malu lagi. Aku sudah tidak takut lagi. Aku kangkangkan kedua kakinya. Ku letakkan kedua tanganku pada susunya. Besar dan penuh. Ku ramas pelahan. Lagi dan lagi. Kini aku sudah tahu. Kini aku sudah rasa. Bagaimana seronoknya Memerah susu lembu

rahsia suami
SUE tidak pernah ambil kisah mengenai satu kotak hitam misteri milik suaminya yang tersorok di bawah katil mereka . Sudah 20 puluh tahun kotak hitam itu disitu satu hari ketika membersihkan bilik, Sue tidak dapat menahan perasaan ingin tahu isi kandungan kotak hitam itu . Sue terperanjat dan hairan apabila dalam kotak hitam itu ada tiga biji telur ayam dan wang tunai RM 3000. Dia cuba menyelesaikan misteri itu dengan bertanya kepada suaminya " kenapa abang letak 3 biji telur ayam di bawah katil kita? " suaminya terperanjat beruk tetapi masih mampu menjawab " sayang , setiap kali abang curang kepada mu, abang letak satu telur ayam sebagai tanda penyesalan " . Sue terdiam tetapi mampu mengawal kemarahannya kerana tiga kes curang dalam tempoh 20 tahun mereka bersama masih boleh dimaafkannya. Kemudian sue bertanya lagi : " tapi abang kenapa ada duit RM 3000 ? " dengan suara terketar-keta r suaminya menjawab, "setiap kali telur itu cukup sedozen abang jual dan duit abang letak dekat situ ".

Suami Isteri
Seorang lelaki baru sahaja bertengkar dengan isterinya. Habis bertengkar, secara tiba-tiba sahaja isterinya terus mengemas barang-barangnya ke dalam beg. " Kenapa ? " lelaki itu bertanya. Isterinya terhenti sebentar. Dia merenung lelaki itu lalu berkata, " Kita sudah berkahwin lebih lima belas tahun. Dalam masa itu, rumah ini tak pernah aman. Asyik bertengkar saja. Saya sudah tak tahan. Saya nak tinggalkan rumah ini ! " Lelaki itu berfikir sebentar. Dia kemudian berlari ke dalam biliknya dan membawa keluar sebuah beg pakaian. " Betul juga kata awak. Aku juga dah tak tahan dengan rumah ini. Aku nak ikut awak keluar dari rumah ini ! "

MORAL : Haruskah rumah dipersalahkan !

perlahankan goyangnya
Pada suatu malam, pasangan pengantin baru sedang membuat hubungan suami isteri... . Pada minit-minit pertama... si wanita terkejut apabila pasu bunga yang ada di meja di biliknya jatuh berkecai... . "Abang, janganlah goyang kuat sangat... tu tengok... pasu pun dah jatuh... "Lalu pada pertengahan permainan... .. si wanita dikejutkan lagi apabila lampu bilik pula bergoyang."Abang.. lihat tu... lampu pun dah bergoyang macam nak jatuh... bang... jangan goyang kuat sangatLalu si lelaki menghentikan permainannya... "Ini bukan kerana goyangan saya... tapi ini gempa bumi!!!" jawab si lelaki sambil lari meninggalkan bilik.

mangsa rogol
Seorang janda melaporkan peristiwa dirogol kepada seorang polis. Ketika ditanya apakah dia mengenali perogolnya dia menjelaskan tidak menhenalinya. Janda : "Saya dirogol dari belakang, tuan! " Polis : "Apa masalahnya.. kan kamu boleh toleh ke belakang untuk mengecam wajahnya?". Janda : "Kalau saya toleh, nanti tercabut pulak"!

timun batang
Sepasang suami isteri yang telah berkahwin selama 20 tahun.Setiap kali mereka melakukan seks, suaminya akan memadam lampu supaya tidak nampak apa-apa.Selepas 20 tahun, isterinya ingin mengubah selera. Pada satu malam, sedang dipertengahan permainan seks mereka, isterinya tiba-tiba membuka lampu. Alangkah terperanjatnya apabila dia melihat suaminya sedang memegang timun batang. lalu dia menjerit "Abang penipu.. abang mati pucuk rupanya.." lalu isterinya terus membebel."Bagaimana saya boleh tertipu selama 20 tahun. Baik abang jelaskan kenapa abang gunakan timun batang?" Suaminya memandang tepat pada anak mata isterinya dan berkata... "Cuba bawa bertenang... abang akan jelaskan tentang timun batang ini jika awak menjelaskan darimana datangnya tiga anak kita itu... "

Malam Pertama
Pasangan muda yang sama - sama masih perawan akhirnya menikah. Masing - masing gugup ketika menghadapi malam pertama, namun tidak ada yang mau mengaku atau bertanya kepada pasangannya tentang apa yang harusdilakukan. Didera kebingungan, si pengantin cowok bertanya kepada ayahnya, "Papa, apa yang harus saya lakukan?" "Telanjanglah dan naik ke tempat tidur", jawab ayahnya. Kemudian ia melakukan apa yang disarankan ayahnya. Si pengantin cewek kaget setengah mati melihat kelakuan suaminya, ia kemudian bertanya kepada ibunya. "Telanjanglah dan ikuti suamimu", saranibunya. Setelah berbaring beberapa lama, si pengantin cowok keluar kamar dan bertanya lagi kepada ayahnya, "Apa lagi yang harus saya lakukan?" Sambil geregetan ayahnya menjawab, "Lihatlah tubuh telanjang isterimu. Kemudian masukkan bahagian tubuhmu yang paling keras ke tempat isterimu kencing!" Beberapa saat kemudian, giliran si pengantin cewek bertanya kepada ibunya. "Apa yang harus saya lakukan?" Ibunya balik bertanya, "Apa yang sedang dilakukan suamimu?" Setengah mengeluh si pengantin cewek berkata, "Ia sedang membenamkan kepalanya ke dalam toilet!"

Virtual Friends - Copyright © 2001-2020 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved