Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Article

 DilaDellila • 10 years ago • 1,516 viewed


Bila Kita Sayang... .

Bila kita sayang orang tu
Kita terima je apa yang orang tu kata, Tp bila kita kata dia?
Hati kata ..takpe manusia tak perfect... .

Bila kita syg org tu
Kita tunggu dia lame pn x pe
Tp bila dia tnggu kita
Dia mrh2...
Hati kata ..ala, adatlah ada yang menunggu n d tunggu... .

Bila kita syg org tu
Kita kol nak ckp ngan dia
Tp dia diam je sebab x de mood
Bila jd macam tu, x pe
HAti kata, x pe, dia tension tu... .

Bila kita syg org tu
Kita sanggup bg dia rest bila dia letih,
Tp bila kita letih,
dia srh jugak kita layan dia berbual bila dia bosan
HAti kata, ala bukan selalu pun..

Bila kita syg org tu
Kita syg nk tngglkn dia slama2nya

Tp dia x tahu kita berdpn dgn maut,
Wlpn kita sakit,dia kata kat kita,
sakit bese2 jer, jgn nk mngarut
HAti kata, cmnelah dia bila kita x de, msti dia hepi

Bila kita syg org tu
Kita x snggp tngk dia derita
Tp dia x prnh hargai diri kita,
HAti kata, tau x btapa kita syg kandia ?

Bila kita syg org tu
Kita snggup tngglkn dia selama2nya..untk dia bhgia
Tp adakah dia tahu pngrbanan yg kita lakukan itu ...

Virtual Friends - Copyright © 2001-2021 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved