Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Article

 DilaDellila • 10 years ago • 2,643 viewed


Mase korang blaja kat asrama korang ade dak menatang nama monyet ni duk curi korangnye makanan ataupon duk tengok ngintai2 korang

Nak dijadikan cerita... .
Monyet memang binatang paling agresif pernah aku tengok... banyak sangat citer secara xsengaja aku mengenai monyet...
Salah satu yang paling kelakor pernah aku dengor... .

kisah monyet pengsan akibat tertelan sabun frutale

Satu hari kawan aku balik dari kelas... .bila bukak pintu bilik die..dia menjerit terperanjat pasal ade monyet tengah pengsan tertelan sabun FRUTALE... kan sabun frutale kan perisa buah-buahan... mase tu si kawan ni beli sabun apple..kaler hijau...

punyelah monyet tu tertipu... ingat sabun tu buah agaknye..ditelan sabun tu langsung pengsan... kah3... tergelak aku dengor... monyet pengsan atas katil member aku nih...

Sejak dari kejadian itu, kawan aku ni dah xbeli dah sabun frutale... takut monyet tu pengsan atas katil die lagi..huwawawawa

Virtual Friends - Copyright © 2001-2021 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved