Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Discussion

 izz_kasyah • 9 years ago • 1,209 viewed • 4 replied


aku bebas berkarya kat sini bebas menyatakan hasrat ati ku bebas menyatakan keindahan alam yang xterhingga apa aku merepek nie
k0rang biasa dengar x pepatah nie..aku xtau la pepatah ker apa ker... simpulan bahasa ker madah pujangga ker dia berbunyi mcm nie JILAT LUDAH SENDIRI..

C0ntohnya..aku da maki hamun si A..bagai nak rak nie aku maki..leh laks ujung citernya aku baik balik... dulu buruk2 kan si A... pastu aku jugak la yang jilat2 bagai nakrak menyatakan si A nie baik la apa la... tu CONTOHNYA LA aku rasa k0rang semua da biasa dengar la pepatah nie

aku ada member nie..dulu bagai la nak rak SI A nie kutuk mutuk Si B..yang A kata kat aku mcm nie pasal B..yang si B laks kutuk mutuk kat aku pasal si A..sampai aku nek pening la... bergaduh la depa nie bagai nak rak sampai aku p0n da malas nak amik tau... sampai si B nie kata... "lantak la..sy xnak amek tau lg da pasal dia!"

yang si A nie p0n lebih kurang gak la... ntah mcm mana..aku tgk la nie... 2-2 pakat jilat ludah masing2..perhhh!!!terbaik w0w!!!aku p0n jadi kaku tertelan air liur yang xbaper nak telan kat tekak nieskrg bukan men lg punya baiknyer deme 2 nie aku tgk..sampai aku sendiri p0n geli ati bg aku xsalah p0n kal0 k0rang dua nak berbaik balik... aku xkan citer kat A apa si B nie cakap kat aku dulu..n kat B p0n sama..aku xkan citer apa yang k0rang 2 penah lepaskan kat aku...

sbb bg aku... jalan yang k0rang pilih nie mmg terbaik la..cuma aku nak pesan 1 jer..kal0 da benci tu dulu..jgn la benci sgt yertgk sudahnyer apa jadi kat k0rang?sangkut balik kansbb tuhan p0n xsuka hambaNya bertekak dan membenci sesama sendiri

untuk k0rang dua ... ..aku harap j0d0h mmg berpihak kat kalian la pas nie

selamat beramal

Expires is not available


Please wait, page is loading...
If the page is not responding in more than 30 seconds, click here.

Virtual Friends - Copyright © 2001-2021 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved