Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Discussion

 ieylaa • 12 years ago • 4,412 viewed • 136 replied


aku just nak mintak pendapat... betul ke org kata kalo nak tengok org tu cantik ke x, comel ke x, hensem ke x,,... .tengok la time dia mula2 bangun tido ... .xpelik ke korang rase muka time mula2 bangun tido


kekeek aku rasa rata2 muka org yang baru bgn tido tu ngok ngek je ..kekeekekek... .rambut serabai


korang rase time mana la yang betul2 menampakkan kecantikan, kecomelan, kehensemanm asli seseorang tu ... sbb rata2 manusia yg ade skrg ni mekap je muka


macam aku gak bedak jek muka xmo kasi pucat ... ekekekekek

Expires is not available


Please wait, page is loading...
If the page is not responding in more than 30 seconds, click here.

Virtual Friends - Copyright © 2001-2020 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved