Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Discussion

 azihanizman • 12 years ago • 2,080 viewed • 51 replied


Dalam beberapa bulan ni,baru aku dapat tau yang ex-bf awek aku yg dulu (yg 1st dgn yg 2nd) lebih hensem dari aku.

Aku tak ambik kisah sangat pun,tapi bila ayat tu muncul sendiri dari awek aku,aku rasa rendah diri.Kredibiliti, kepercayaan, kasih sayang.
Bukan sebab ego, tapi aku terasa diperbandingkan.

TERCABARNYA AKU!!!!








Luahkan apa yg korang rasa boleh menebabkan korang rasa tercabar.Apa-apa saja.

Pointer roommate lagi tinggi?

Gaji & pangkat bini lagi besar?

Member dah pakai superbike baru,Kawasaki 1400cc,sedangkan anda masih pakai TZM?

Jiran sebelah beli sofa baru, cash lagi?

Adik ipar lagi cantik dari bini sendiri?



Mungkin ada pembaca yang mempunyai pengetahuan untuk reduce kan stress anda.

Masalah korang,bukan masalah aku.Tapi aku pun manusia biasa gak.Maka,sama-sama lah kita membantu.

Expires is not available


Please wait, page is loading...
If the page is not responding in more than 30 seconds, click here.

Virtual Friends - Copyright © 2001-2021 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved