Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Discussion

 yanafuziana • 13 years ago • 2,771 viewed • 96 replied









Diusia ini dalam menjalani Kehidupan... ... .aku sering tertanya-tanya... kenapa dan mengapa Kita begini... .





Bukan niat untuk menyalahi mana-mana pihak, tapi cuba kita renung dan fikirkan untuk kebaikan bersama... .


Hanya satu persoalan tapi kenapa beribu jawapan dipertikaikan sedangkan apa yang berlaku hanya mahukan kita memperbaiki kelemahan agar lebih baik dari sebelumnya...


Aku bukan nya pandai sgt bab2 cinta ni sbb tu la aku seringkali tewas... cuma kenapa yer ada dikalangan kita ni, kebanyakan golongan skrg yang belajar pandai-pandai dan bijak tapi terlalu naif dengan perkara mudah camni, kdg2 termasuk la aku

hehehe aku ni dh ckp panjang ... korang mesti tertanya2

ok la aku ringkaskan... Aku nk bersoal korang jawab aku pun tolong jawab sama


1) Betul ke kalo bercinta korang boleh terima KEBAIKAN & KELEMAHAN pasangan korang?... .jwb la, soklan senang je tu


2) Kenapa yer... bila ada masalah, ada kelemahan dlm perhubungan..ada yg nk mintak CLASH or say... better kita Jadi kawan jer... .? penah tak korang fkr berbaloi ke apa korang wat tu ?rugi jer masa mluahkan perasaan, myemai kasih tapi... .sbb ciput nya masalah nk putus la apa la... eiii tak gemar betoi aku tau

ok la mesti ada yg ckp "erm, dh org tak suka"... tapi nape dulu masa suka baik buruk leh terima? nape skrg korang tak leh nk teruskan hubungan disebabkan kelemahan yang sebenarnya BOLEH DIUBAH asalkan ada peluang dan kepercayaan sesama sendiri





aku pun tak fhm kenapa manusia ni tak penah sedar diri, termasuk la aku ni


---korang fikir la sendiri---










--------------------------------------------------Yang penting CINTAKU TAK BERDUSTA-------------------------------------

Expires is not available


Please wait, page is loading...
If the page is not responding in more than 30 seconds, click here.

Virtual Friends - Copyright © 2001-2022 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved