Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Discussion

 isONE7 • 12 years ago • 1,542 viewed • 28 replied


1. dsbbkan dah lmbt g keje, aku kelam kabut turun bwh. smpi bwh, br aku ingat aku x bw helmet. x pasal2 aku kena blari blk naik atas umah aku (tkt 5)

2. ms g kedai mkn, aku buka helmet & letak kat bakul. lps mkn2... terus aku start motor & blk umah. skali smpi umah br aku pasan helmet still kat bakul patut ler org pandang smcm aje ms aku bw motor td

3. ms ade roadblock, konpiden aje aku bw motor dgn muka x bsalah. lps kena tahan, pak polisi leh tanya aku, "kenapa tak pakai helmet?" aku pun raba kepala otak aku nie smbl tsengeh2 kat pak polisi. skali helmet tu mmg aku bw, tp kat bakul la

tu adalah pengalaman aku bsama helmet aku so... korang pernah x alami situasi yg aku pernah alami nie. lg pun smpi skrg aku still asyik tertinggal helmet stiap kali tlewat ke opis pg2 dah bjoging naik turun tangga kalo korang ada, share la pengalaman korang bsama helmet korang. nie topik ringan2 aje nie... .so, ringan2 ler jari tu nak taip ape2 yg patut ek

Expires is not available


Please wait, page is loading...
If the page is not responding in more than 30 seconds, click here.

Virtual Friends - Copyright © 2001-2021 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved