Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Discussion

 loneranger75 • 13 years ago • 3,117 viewed • 56 replied


Apa pendapat korang tentang lelaki yg berani 'reveal' kan pasangan dia pd umum? Maksud aku bukan sekadar dlm majlis2 tertentu, tp cthnyer mcm dlm VF, myspace, friendster.. etc sbb aku tengok pompuan jer yg berani.. tp lelaki tak letak pun.. agaknyer dorang serius ker tak tu... atau sekadar cakap mulut jer yg dia sygkan kita.. tp bila tau kita letak pic dia kat public kemain meradang lagi.. Cepat2 call suruh delete...

So, kalau mcm tu.. apa maknanya tu?

Expires is not available


Please wait, page is loading...
If the page is not responding in more than 30 seconds, click here.

Virtual Friends - Copyright © 2001-2022 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved