Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Discussion

 blurtzine • 12 years ago • 2,365 viewed • 37 replied


hai... sy nak tanya la..pada org2 yg tengah bercinta,bertunang ataupun yg sudah kawin ni..apa pendapat korang bila perlu berjauhan dengan orang yg korang syg di sebabkn kerja!!..korang biasa pi kerja sama2,susah senang sama2,pahit manis sama2..tup..tup..pasangan kena tranfer jauh dr korang..korang mmg tak leh ikut sebab korang antara keje atau study..pastu bila dia dah pi..korang rasa apa ye..sy pulak rasa mcm sebelah kaki ni patah,tangan pun ikut patah..sebab dia selalu tolong sy..kdg2 tu sy tunggu dia tpt keje tuk pulang sama..kdg2 dia pun begitu gak!!pastu byk la pekara yg korang kongsi dgn dia..pekara tu bila tak ada dia mmg tak jalan..mmg tak kan menjadi..sana la kita tau dia amat penting..sy cuma nak korang kongsi pengalaman dan apa yang korang rasa!!

Expires is not available


Please wait, page is loading...
If the page is not responding in more than 30 seconds, click here.

Virtual Friends - Copyright © 2001-2022 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved