Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Discussion

 dinosuper • 13 years ago • 1,815 viewed • 88 replied


sekarang ni banyak betul aku tgk program realiti yg berkaitan ngan nak jd artis...
cam AF, mentor, OIAM, my star LG,audition, n mcm2 la... dak kecik pon ader...
cam bintang kecil...
aku pon x tau nak sebut lg...
perlu ker program cmni ader kat malaysia??
pastu kalo x dapat masuk program ni, nanges2 lak tu..
yang pelik nya, diorg sume ni berkelulusan tinggi...
ade ijazah, diploma, keje tetap... ..
bukan calang2 lak tu... sanggup nak jd artis yg xpasti halal @ haram rezeki tu..n top cume sekejap jer..
pastu ramai lak tu org2 melayu yg sememang nya islam nak masukprogram cmni...
perlu ke program cam ni ader kat malaysia?
adakah kalau tanpa program cmni, malaysia x leh maju?
bagi aku, kalau org melayu sibuk terkejar2 jd artis, memang x kemana nyer org melayu ni...
ape komen korang ngan program cmni..??
kalo komen aku, mmg aku x suka la...
huhu
komen ckit...

Expires is not available


Please wait, page is loading...
If the page is not responding in more than 30 seconds, click here.

Virtual Friends - Copyright © 2001-2022 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved