Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Discussion

 bAbybEe • 11 years ago • 2,525 viewed • 133 replied


hai.. salam buat semua teman...

kali ni bee nak utara kan topik "Sijil Penyertaan Bagi Aktiviti VF ... " ni... Bee rasa elok jugak kalau setiap aktiviti gathering ke ape ke.. maksud nye yang rasmi lahh... yang tak rasmi pon boleh jugak.. terpulang pada pihak penganjur.. ok tak kalau bee cadang kan kite serta kan sekali sijil penyertaan.. walau pun sijil tu hanya lah sehelai kertas, tapi ia akan menjadi bermakna buat ahli VF yang suka turut serta dalam aktiviti² VF... Bee rasa orang akan lebih bersemangat... Dan mana laah tau kalau ada yang selitkan sijil2 dalam resume ke... Leh gak wat tambah².. Biar nampak bukti sikit yang kita ni aktif... . Macamana? Atau ada cadangan lain yang lebih memberangsangkan? Harap kawan² boleh bagi pandangan... So kite leh sama² jadi kan VF ni lebih menarik, tertarik, DA BOMB! ahahahahah


bAbybEe

Expires is not available


Please wait, page is loading...
If the page is not responding in more than 30 seconds, click here.

Virtual Friends - Copyright © 2001-2020 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved