Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Discussion

 CoMmAdDiX • 12 years ago • 895 viewed • 5 replied


salam all. aku sure ada antara kalian pernah atau sedang meraikan ramadhan di perantauan. x kisah aa samada keje, bercuti mahupun belajar. bagi aku ni pengalaman sambut ramadhan di luar negara, di kemboja atas urusan kerja..

yang pasti kat sini x semeriah di malaysia. tadi aku ke masjid utk solat isya n berterawikh dgn boss aku..dkt sini buat terawikh 8 rakaat bersama witir je..diimamkan imam khas dari libya... makmum ada dlm agak2 100org..sini xde moreh cuma bebuka pose je... mcm nk join esok..tgk la mcmana kan..yang pasti kat phonm penh ni xde bazar ramadhan..huhuhuhu..kes haru tol...

so, bagi korang yg ade pengalaman kongsi2kan aa... sebak ke, gembira ke atau mcmana...

Expires is not available


Please wait, page is loading...
If the page is not responding in more than 30 seconds, click here.

Virtual Friends - Copyright © 2001-2022 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved