Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Discussion

 teddy_gurl • 11 years ago • 1,995 viewed • 19 replied


kisah wanita tedd kenalkan sebagai si A yang mempunyai boifren dikenali sebagai si B. mereka sangat hepi dah kapel 3 taun lebih da.. mase dan duit si B banyak dihabiskan untuk si A.. kire sume cukup la..tedd sebagai kawan baik si A memang rase hepi tengok mereka..takde pape masalah pun.. sampailah tibe2 si A dapat tau..si B rupenye sudah BERKAHWIN.. malah wife si B ni tau hubungan si A dan B tapi tak dapat buat pape cume boleh diamkan diri je.. wife si B tak marah2..tak serang pun si A selama ni.. hancur sangat hati si A..
jadi berdasarkan kisah tu.. agak2 ape yang perlu si A lakukan? sedangkan wife si B sendiri mintak buat seperti biase seperti tak tahu apa2.. (sebab si B tatau yang si A dah tau hal sebenar) kesian tengok si A.. hati die luka parah sangat.. tedd sebagai kawan baik pun memang tak sangka.. sebab si B memang baik ngan kami kawan2 si A ni..
dalam hal ni.. lelaki kejam..atau wanita yang bodoh??

Expires is not available


Please wait, page is loading...
If the page is not responding in more than 30 seconds, click here.

Virtual Friends - Copyright © 2001-2021 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved