Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Discussion

 teddy_gurl • 11 years ago • 1,682 viewed • 37 replied


salam sume warga VF sekalian..
nak share lah ngan korang..
rasenye sume penah naik LRT ke..monorel ke ataupun tren KTM tu kan..

so ape kate kite share kat sini..
ape yang korang sume buat kalau tengah dok dalam tren menunggu sampai ke destinasi..

menda2 yang selalu tedd nampak orang buat dalam tren antaranya ::

  1. dengar lagu kat fon ke mp3 ke mp4 (ni tedd pon slalu wat)
  2. men psp
  3. men sms
  4. bace buku ke novel ke mag (pening lah bace dalam tren)
  5. beborak2 ngan kawan (kekadang wat cam tren sendri je..bising!)
  6. bercanda mesra (oppss..ni kekadang 18sx)
  7. buat2 bodo..pandang sane sini..perhatikan orang.. (ni pon tedd slalu wat)

so cane pulak ngan korang??

Expires is not available


Please wait, page is loading...
If the page is not responding in more than 30 seconds, click here.

Virtual Friends - Copyright © 2001-2021 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved