Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Discussion

 fai5_007 • 7 years ago • 2,004 viewed • 73 replied


Filem kat mesia ni da xde citer lain ke nak bikin... asyik citer yg sama je... antu... rempit..bohsia... .antu rempit bohsia... gaduh2 lintang pukang..ape lg??... ntah ape2 je... xde identiti ke malaysiaan lsg kdg tu...

kan bgus wt mcm
hong kong, ade kongfu... thailand ade tomoi... .jepun ade samurai... kerate dan sebagainya...

... .Sesetengah negara lain bangga dgn identiti yg ingin ditonjolkan melalui filem2..

Seperti Negara kita malaysia, kita ade seni SILAT..harus dibanggakan.. " ... .tp knp jarang sekali pengiat seni tmpatan ingin memartabatkan seni silat kita melalui filem&drama... ... bg aku la, xpayah buat zaman hang tuah hang jebat, bru bleh buat filem berunsurkan seni silat ni... buat ala moden pun ok... .

itu pndangan n minat aku ler... hehe... Ape pandangn korang pula..? filem/drama yg mcm mana korang minat

Sila tinggalkan komen anda disini setelah melihat filem/drama/teater terbaru...
jum sembang2... . ... ..

Expires is not available


Please wait, page is loading...
If the page is not responding in more than 30 seconds, click here.

Virtual Friends - Copyright © 2001-2018 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved